Thursday, March 08, 2007

finally after ten years...

so finally we have the connection with the rest of the world ...aaa holly word INTERNET :P
wiec wreszcie po wileu wiekach ciemnoty i zacofania i do naszego skromnego trzyosobowego społeczeństwa zawitała technika na miare 21 xx...internet kable adresy IP to nowe słowa w naszym słowniku..:P
wiec postaram sie byc w maire na bierząco:P
sie przeprowadzilismy, my tj. David Bettina i ja jet bardzo milo (dla znających rumuński foarte prietenos:)) mamy miłego sąsiada nazywa się Bogdan i oczywiście jest rumuniem, jednym z nilicznych autochtonów jakich znam....(jak już wcześniej wspomniałam)
chodze na zajęcia..ufff jets to ciężkie przedsiewzięcie dal mnie bo przewąnie nic nie rozumnie:P nie dziwota:P ale jestem dobrej myśli..kiedyś skumam żarty po rumuńsku:P
omijam jedne zajęcia jak ognia wtajemniczeni tj osoby drogie mi, z uczelni mej ukochanej:P pewnie sie domyśliły że jest to EKONOMIA :P hehe z reszta nie popełniam grzechu....mowia mi wszyscy 'nie musisz chodzic na zajecia..!!" wiec ..puk puk odejdz w pokoju:P
staram sie pisac także głównae zadanie na ten semest tj prace moja inżynierska..hmmm cóż..eee nie idzie mi jak z płatka raczej jak po grudzi..no ale robie coś mam juz ze cztery pytani do ankiety oraz tytuł napisany i słowo wstęp..:P
heheh może zdąze pzred końcem roku:P
zatem na razie tyle nie daje zdjec bo mi sie karty do apparatu, jak na złość, obie zepsuły wiec musze jakieś foty od davida albo bettiny wysępic....
wiec milego nastepnego posta daj boże
la revedere

No comments: